Koszyk jest pusty
Szybki kontakt

 

 

 

 

 

e-mail: sklep(at)bella-arabella.pl

 

Zwrot zakupionych produktów

Zwrot zamówionego produktu.

Prawo konsumenta.

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U.00.22.271) każdemu klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza siedzibą firmy bez podania przyczyny, składając odpowiednie pisemne oświadczenie (Formularz zwrotu), w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotowi nie podlegają koszty transportu.

 

Zasady zwrotu produktu:

1. Zakupione produkty należy zwrucić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki (tj. od daty stepla pocztowego lub daty potwierdzenia odbioru przesyłki od Kuriera).

2. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie produktu w stanie nienaruszonym, nie noszącym śladów użycia, nie mogą być również oderwane metki czy etykietki. Koszt wysyłki ponosi osoba odsyłająca produkt. Sklep nie przyjmuje zwrotów towaru za pobraniem.

3. W przypadku zwrotu produktów z zamówienia opiewającego na kwotę powyżej 300 zł i przy poniesieniu kosztów tejże wysyłki przez Sklep, Sprzedający pomniejszy Kupującmu wartość zwrotu o te koszty, chyaba że zwrot produktów będzie częściowy i pozostała wartość towaru (tj. ta, której Kupujący nie zwraca) nadal będzie wyższa niż 300 zł.

4. W celu usprawnienia zwrotu, przed odesłaniem produktu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny.

5. W celu przyspieszenia procedury zwrotu towaru prosimy o wydrukowanie i wypełnienie Formularza zwrotu.

6. Można skorzytać z przygotowanego przez nas wzoru tegoż dokumentu lub sporządzić taki formularz odręcznie, koniecznie podając dane jakie znajdują się we wzorze.

7. Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu należy dołączyć do paczki z odsyłanym towarem.

8. Należność za odesłany produkt zwracamy zgodnie z wartością zakupu, jeśli płatność została dokonana przelewem własnym. W przypadku zwrotu towaru lub wymiany na tańszy, przy dokonaniu płatności przez platformę PayU, Sprzedawca zwraca Kupującemu kwotę, którą otrzymał od operatora płatności internetowych (za konkretną transakcję). Jest ona pomniejszona o 2,3%, które operator pobiera za obsługę płatności.

9. Zwrot należności następuje przelewem na konto z którgo otrzynano przelew lub na konto wskazane przez Kupującego (w przypadku dokonania przelewu przez operatora PayU) w ciągu 5 dni roboczych od daty dostarczenia kompletnej przesyłki na adres Sklepu.

 

Reklamacje

 

1. Warunkiem uwzględnienia reklamacji produktu uszkodzonego podczas transportu lub posiadającego wady ukryte (o których Kupujący nie został poinformowany, a Sprzedający nie wiedział) jest wypełniony Formularz reklamacyjny.

2. W przypadku uszkodzenia spowodowanego transportem, formularz taki należy sporządzić natychmiast po stwierdzeniu defektów na opakowaniu i w obecności osoby dostarczającej przesyłkę (kurier, doręczyciel) zrobić zdjęcia uszkodzeń oraz poprosić osobę dostarczającą paczkę o pisemne potwierdzenie dostarczenia uszkodzonej paczki.

3. Można skorzytać z przygotowanego przez Sklep wzoru lub sporządzić taki formularz odręcznie koniecznie podając dane jakie znajdują się we wzorze.

4. Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu i dobrej jakości zdjęciem (w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki) należy dołączyć do przesyłki z odsyłanym produktem. (Zdjęcie, można wysłać na skrzynkę mailową sklepu.)

5. Zakupiony towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu lub innym (trwałym), tak aby przesyłka nie została uszkodzona w trakcie transportu.

6. W przypadku uzasadnionej reklamacji Sklep zwraca Kupującemy poniesione koszty przesyłki równe wartości "Usługi Paczka + ekonomiczna". Sklep nie odbiera paczek za pobraniem, chyba że wcześniej zostało to potwierdzone przez Sprzedającego w korespondencji mailowej.

7. Koszty związane z zakupem produktu oraz jego wysyłką zostaną zwrócone w ciągu 5 dni po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Odpowiedzi na reklamacje udzielamy w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty otrzymania produktu wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.

 

 

Prosimy o zapakowanie produktów w sposób uniemożliwiający zniszczenie. Należy pamiętać, że zwykła koperta czy koperta bąbelkowa nie ochronią wachlarzy przed uszkodzeniem.

Sklep nie odpowiada za uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem zwracanego produktu.

 

Uaktualniono 08.XI.2021