Koszyk jest pusty
Szybki kontakt

 

 

 

 

 

e-mail: sklep(at)bella-arabella.pl

 

Zwrot zakupionych produktów

Zwrot zamówionego produktu.

Prawo konsumenta.

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U.00.22.271) każdemu klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza siedzibą firmy bez podania przyczyny, składając odpowiednie pisemne oświadczenie w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotowi nie podlegają koszty transportu.

 

Zasady zwrotu produktu:

1. Wszystkie zakupione produkty należy zwracać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie produktu w stanie nienaruszonym, nie noszącym śladów użycia, nie mogą być również oderwane metki czy etykietki. Koszt wysyłki ponosi osoba odsyłająca produkt. Sklep nie przyjmuje zwrotów towaru za pobraniem.

2. W celu usprawnienia zwrotu, przed odesłaniem produktu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny.

3. W celu przyspieszenia procedury zwrotu towaru prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza: Zwrot towaru.

4. Można skorzytać z wydrukowanego wzoru: Zwrot towaru lub sporządzić taki formularz odręcznie koniecznie podając dane jakie znajdują się we wzorze.

5. Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu należy dołączyć do paczki z odsyłanym towarem.

4. Należność za zwrócony produkt zwracamy zgodnie z wartością zakupu. Zwrot należności następuje przelewem na konto lub przekazem pocztowym w ciągu 5 dni roboczych od daty dostarczenia kompletnej przesyłki na adres Sklepu. W przypadku zwrotu przekazem pocztowym od zwracanej kwoty odejmowane są koszty wysyłki/dostawy.

 

 

Reklamacje

 

1. Warunkiem uwzględnienia reklamacji produktu uszkodzonego podczas transportu lub posiadającego wady ukryte (o których Kupujący nie został poinformowany) jest wypełniony formularz reklamacyjny.

2. W przypadku uszkodzenia spowodowanego transportem, formularz taki należy sporządzić natychmiast po stwierdzeniu defektów na opakowaniu i w obecności osoby dostarczającej przesyłkę (kurier, doręczyciel) zrobić zdjęcia uszkodzeń.

3. Można skorzytać z wydrukowanego wzoru: Formularz płatności lub sporządzić taki formularz odręcznie koniecznie podając dane jakie znajdują się we wzorze.

4. Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu należy dołączyć do paczki z odsyłanym produktem.

5. Prosimy nie dostarczać reklamowanych produktów przesyłką za pobraniem (na nasz koszt), taka paczka nie zostanie przez nas odebrana. Koszty związane z zakupem produktu oraz jego wysyłką zostaną zwrócone natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Jeśli zdecydujecie się Państwo na wymianę produktu na wolny od wad (z zastrzeżeniem, jeśli będzie taki dostępny w sklepie) zwrócimy Państwu koszty związane z przesyłką wadliwego produktu i oczywiście na własny koszt prześlemy nowy.

6. Odpowiedzi na reklamacje udzielamy w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty otrzymania produktu wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.

 

 

Prosimy o zapakowanie produktów w sposób uniemożliwiający zniszczenie. Zwykła koperta nie ochroni przesyłki.

Sklep nie odpowiada za uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem zwracanego produktu.