Koszyk jest pusty
Szybki kontakt

 

 

 

 

 

e-mail: sklep@bella-arabella.pl

 

Zwrot zakupionych produktów

Zwrot zamówionego produktu.

Prawo konsumenta.

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U.00.22.271) każdemu klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza siedzibą firmy bez podania przyczyny, składając odpowiednie pisemne oświadczenie w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotowi nie podlegają koszty transportu.

 

Zasady zwrotu produktu:

1. Wszystkie zakupione produkty należy zwracać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie produktu w stanie nienaruszonym, nie noszącym śladów użycia, nie mogą być również oderwane metki. Koszt wysyłki ponosi osoba odsyłająca produkt. Sklep nie przyjmuje zwrotów towaru za pobraniem.

2. Przed odesłaniem produktu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny.

3. W celu przyspieszenia procedury zwrotu towaru prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza: Zwrot towaru.

4. Można skorzytać z wydrukowanego wzoru: Zwrot towaru lub sporządzić taki formularz odręcznie koniecznie podając dane jakie znajdują się we wzorze.

4. Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu należy dołączyć do paczki z odsyłanym towarem.

5. Należność za zwrócony produkt zwracamy zgodnie z wartością zakupu. Zwrot należności następuje przelewem na konto lub przekazem pocztowym w ciągu 5 dni roboczych od daty dostarczenia kompletnej przesyłki na adres Sklepu. W przypadku zwrotu przekazem pocztowym od zwracanej kwoty odejmowane sa koszty przekazu naliczonego przez pocztę.

 

 

Reklamacje

1. Warunkiem uwzględnienia reklamacji produktu uszkodzonego podczas transportu jest wypełniony formularz reklamacyjny.

2. Formularz taki należy sporządzić natychmiast po stwierdzeniu uszkodzenia i w obecnosci osoby dostarczającej przesyłkę (kurier, doręczyciel).

3. Można skorzytać z wydrukowanego wzoru: Formularz płatności lub sporządzić taki formularz odręcznie koniecznie podając dane jakie znajdują się we wzorze.

4. Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu należy dołączyć do paczki z odsyłanym produktem.

5. Prosimy nie dostarczać reklamowanych produktów przesyłką za pobraniem (na nasz koszt), taka paczka nie zostanie przez nas odebrana. Koszty związane z zakupem produktu oraz jego wysyłką zostaną zwrócone natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Jeśli zdecydujesz się Państwo na wymianę produktu na wolny od wad (z zastrzeżeniem, jeśli będzie taki dostępny w sklepie) zwrócimy Państwu koszty związane z przesyłką wadliwego produktu i oczywiście na własny koszt prześlemy nowy.

6. Odpowiedzi na reklamacje udzielamy w terminie nie przektraczającym 14 dni od daty otrzymania produktu wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.

 

 

Prosimy o zapakowanie produktów w sposób uniemożliwiający zniszczenie. Zwykła koperta nie ochroni przesyłki.

Sklep nie odpowiada za uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem zwracanego produktu.