Koszyk jest pusty
Szybki kontakt

 

 

 

 

 

e-mail: sklep(at)bella-arabella.pl

 

Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego Bella-Arabella.

 

Niniejszy regulamin został dostosowany do nowych wymogów prawnych europejskich i krajowych, które prezentujemy poniżej. Dotychczas obowiązująca wersja regulaminu dostępna jest po kliknięciu tutaj.

 

Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym składania zamówień na produkty ze Sklepu, dostarczania Kupującemu zamówionych produktów oraz uprawnień Kupującego do anulowania lub odstąpienia od umowy sprzedaży.

Sklep internetowy Bella-Arabella, zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez firmę koinko net zarejestrowaną w EDG 518 264, numer NIP 684-109-91-70

 

I. Składanie zamówień.

  1. Zamówienia można składać poprzez stronę internetową (www.bella-arabella.pl) 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu. Prosimy jednak pamiętać, że biuro Sklepu jest czynne oraz realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 17.00.
  2. Osoby korzystające ze Sklepu powinny wiedzieć, że obsługa Kupujących odbywa się z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych pozwalających gromadzić, przetwarzać i przechowywać dane poprzez sieć telekomunikacyjną (Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz. ust. z 2002 r. nr 144, poz. 1204).
  3. Kupujący, korzystając ze Sklepu powinien dysponować urządzeniem, które posiada aktywne, obustronne połączenie z internetem z wykorzystaniem protokołu https. Na urządzeniu powinna być zainstalowana przeglądarka internetowa obsługująca html 5 oraz arkusze CSS, np.: Google Chrome, IE, Mozilla Firefox, Opera lub Safari.
  4. Przed dokonaniem Rejestracji Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i Załączników stanowiących jego integralną część oraz dokonać ich akceptacji.
  5. Przed złożeniem zamówienia Kupujący powinien potwierdzić zapoznanie się z treścią Regulaminu.
  6. Korzystanie z usług Sklepu oznacza, iż Kupujący zapoznał się z niniejszym Regulaminem i w pełni go akceptuje.
  7. Ze Sklepem można kontaktować się drogą elektroniczną pod adresem: sklep(at)bella-arabella.pl.
  8. Dokonywanie zakupów w sklepie internetowym Bella-Arabella odbywa się z wykorzystaniem indywidualnego Konta lub poprzez złożenie jednorazowego Zamówienia bez dokonywania Rejestracji.
  9. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, zaznaczenie wybranej formy dostawy i płatności oraz przesłanie tak wypełnionego zamówienia z panela zakupów. Podane w zamówieniu: adres e-mail i numer telefonu są  wymagane do prawidłowego zrealizowania umowy sprzedaży.
  10. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sklep. Kupujący otrzymuje e-mail z wyszczególnionymi produktami, formami płatności i dostawy. W celu potwierdzenia zamówienia Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub mailowego kontaktu w przypadku zamówienia powyżej 400 zł lub w przypadku wątpliwości co do prawidłowego podania danych do wysyłki.
  11. Sklep zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku, gdy formularz zamówienia zostanie wypełniony błędnie, transakcja nie uzyska prawidłowej autoryzacji w systemie płatniczym PayU, Kupujący nie przeleje wymaganej kwoty na konto Sklepu we wskazanym terminie (w przypadku płatności przelewem) lub przesyłka nie zostanie odebrana z Poczty Polskiej/od Kuriera. W celu wyjaśnienia zaistniałych sytuacji Sklep ma prawo skontaktować się z Kupującym.
  12. Ceny podane przez sprzedającego wyrażone są w PLN, zawierają należny podatek VAT. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez informowania o tym Kupujących. W przypadku złożonych zamówień wiążącą jest cena z dnia złożenia zamówienia.
  13. Sklep akceptuje poniższe formy płatności:
  • elektroniczna, obsługiwaną przez firmę PayU,
  • płatność przy odbiorze.

14. Kupujący decyduje się na formę płatności podczas składania zamówienia.

15. Kupujący każdorazowo zgadza się na wystawienie faktury VAT bez jego podpisu (dotyczy tylko transakcji potwierdzanych fakturą VAT).

16. Kupujący ma możliwość zrezygnować z zakupów na każdym etapie składania zamówienia.

 

 II Konto/Rejestracja

  1. Utworzenie indywidualnego Konta służy do składania zamówień bez konieczności każdorazowego podawania swoich danych.
  2. Aby założyć Konto należy dokonać bezpłatnej rejestracji poprzez wypełnienie formularza Rejestracji dostępnego w trakcie składania zamówienia.
  3. W celu prawidłowej rejestracji obowiązkowe jest wypełnienie wszystkich pól formularza. Kupujący zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych.
  4. Kupujący powinien chronić login i hasło użyte do założenia konta. W szczególności zabrania się udostępniania swojego konta osobom trzecim.

 

III. Realizacja zamówienia/koszty wysyłki

  1. Zamówione produkty wysyłamy na podany w zamówieniu adres bezpośrednio po skompletowaniu, czyli po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Kupujący otrzymuje uprzednio z systemu sklepowego e-maile (na podany w formularzu adres) z informacjami o statusie realizacji zamówienia.
  2. Termin otrzymania zamówienia = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.
  3. Dostępność produktu oznacza czas realizacji zamówienia i może mieć następujące oznaczenia:
  • dostępny od ręki - produkt znajduje się w naszym magazynie,
  • dostępny w ciągu 48 godzin - produkt znajduje się w magazynie naszego dostawcy,
  • dostępny do 7 dni roboczych - produkt jest trudno dostępny i musi zostać sprowadzony,
  • dostępny na zamówienie - produkt dostępny jest na indywidualne zamówienie,
  • chwilowo niedostępny - produkt jest aktualnie niedostępny.

4. Oznaczenie dostępności informuje, ile dni roboczych zazwyczaj upływa od chwili złożenia zamówienia do momentu skompletowania zamówionych produktów i przygotowania ich do wysyłki.

5. Czas dostawy, za pośrednictwem Poczty Polskiej, to zazwyczaj następny dzień roboczy po dokonaniu wysyłki w przypadku przesyłki Paczka+ / Ekspres lub 2-5 dni roboczych dla przesyłek poleconych ekonomicznych lub 1-2 dni dla przesyłek poleconych priorytetowych. Czas dostawy jest deklarowanym terminem przewoźnika (dokładne informacje dotyczące nadania przesyłek przez PP znajdują się pod tym linkiem: https://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/wysylka/listy/list-polecony/).

6. W przypadku płatności przelewem z konta własnego bezpośrednio na konto Sklepu, etaap kompletowania przesyłki rozpoczyna się w momencie potwierdzenia e-mailem otrzymania przez Sklep przelewu.

7. W przypadku płatności usługą PayU, czas szykowania przesyłki rozpoczyna się w momencie otrzymania ze Sklepu e-maila z inormacją o kompletowaniu zamówienia.

8. W przypadku niedostępności produktów w magazynie i u dostawców Sklepu, Kupujący jest o tym informowany i może podjąć decyzję o częściowej realizacji, wydłużeniu oczekiwania, ma również prawo do rezygnacji z zamówienia.

9. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący.

10. Poniższa tabela opisuje specyfikację opłat za przesyłki w zależności od formy dostawy i sposobu płatności (ceny zawierają podatek VAT).

(Podane koszty dostawy dotyczą terytorium Polski):

 

 

Poczta Polska

Paczka+ / Ekspres

Przelew/Karta płatnicza

11 zł

18 zł

Za pobraniem

19 zł

22 zł

 

 

Zamówienia o wartości powyżej 250 zł brutto wysyłane są na koszt Sklepu (dotyczy terytorium Polski).

 

IV. Gwarancje i zwroty

  1. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek.
  2. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz. U. z 2000, nr 22, poz. 271) Klient ma prawo zwrotu zakupionych produktów w stanie niezmienionym bez podania przyczyn do 14 dni od daty dostawy przesyłki. Więcej w zakładce: Zwrot zakupionych produktów. Kupujący na swój koszt odsyła do Sklepu zakupione produkty w stanie nie uszkodzonym.

 

V. Ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo zakupów.

 

  1. Dane osobowe Kupującego podane podczas składania zamówienia przetwarzane są przez Sklep, jako Administratora danych osobowych na podstawie:
  • ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) 
  • oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, w celach związanych z transakcjami dokonywanymi w ramach Sklepu
  1. Administratorem danych osobowych jest właściciel sklepu internetowego Bella-Arabella firma koinko net Robert Kandefer zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki pod numerem EDG 518 264, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 6841099170 oraz REGON: 010556712.
  2. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, lecz niezbędne do dokonywania transakcji w ramach realizacji zamówienia składanego w Sklepie Bella-Arabella. (Nie dotyczy to przetwarzania danych dla celów handlowych i marketingowych, które dokonywane jest tylko w przypadku dobrowolnego wyrażenia zgody).
  3. Dane osobowe Kupującego będą przetwarzane w sposób i przez okres niezbędny dla realizacji złożonego Zamówienia i rozpatrywania reklamacji. Dotyczy to w szczególności przetwarzania danych przez firmę w ramach realizującji dostawy towaru, przechowywania danych na serwerach firmy hostingowej i księgowej.
  4. Kupującemu przysługuje prawo żądania od Administratora dostępu do jego danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 
  5. Dane osobowe Kupującego będą jednak przechowywane do czasu zgodnego z obowiązującymi wymogami prawa.
  6. Kupujący ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych jest niezgodne z prawem. 

 

VI. Postanowienia końcowe.

  1. Integralną częścią Regulaminu jest Polityka prywatności i cookies.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zamówienie, które zostanie złożone przed datą opublikowania zmienionego Regulaminu, będzie realizowane na podstawie Regulaminu obowiązującego w dniu składania zamówienia.